Yemeksepeti, ‘Baklava’ Projesiyle The Hammers Awards’ta Üç Altın Ödül Aldı
Yemeksepeti, itibarlı The Hammers Awards ödül programında, üç farklı kategoride birinci oldu. Yemeksepeti toplumsal medya takımı, “Baklava” projesiyle, “En Uygun Gerçek Vakitli Pazarlama Bağlantısı Takımı”, “En Yeterli Toplumsal Medya Takımı” ve “Etkileşimde Fark Yaratanlar” kollarında Altın ödül kazandı.
Türkiye’de süratli ticaretin öncü markası Yemeksepeti, Türkiye’nin en itibarlı pazarlama ödül programları ortasında yer alan The Hammers Awards’ta 3 Altın mükafata layık görüldü. Bu başarıda hisse sahibi olan “Baklava” projesi, şirketin toplumsal medya ve gerçek vakitli pazarlama yeteneklerini gözler önüne serdi.
Diğer birçok yarışın tersine, mükafatın takıma verildiği ve bu sayede projeden bağımsız olarak grubun motivasyonunu artırmayı amaçlayan The Hammers Awards’ta Yemeksepeti’nin bu mükafatları alması, şirketin grup çalışmasına ve yaratıcılığına verdiği pahası gösteriyor.
Bu büyük muvaffakiyetin kutlandığı ödül merasimi, 24 Ekim’de Wyndham Grand İstanbul Levent’te, Meetup Istanbul kapsamında gerçekleştirildi. Yemeksepeti’nin kazandığı bu mükafatlar, şirketin kesimdeki aktif ve başarılı çalışmalarını bir defa daha kanıtlamış oldu.
Ödülleri “Baklava” projesi getirdi
Yemeksepeti’nin The Hammers Awards’ta kazandığı üç ödül, şirketin yaratıcı ve etkileşim odaklı çalışmalarını bir sefer daha perçinledi. Mükafatların gerisinde ise toplumsal medya takımının hayata geçirdiği “Baklava” projesi yer alıyor. Bu proje, bir Twitter kullanıcısının Eyüp’te bir kaldırım taşını baklavaya benzetmesiyle başladı ve Yemeksepeti grubunun süratli aksiyonları sayesinde viral bir kampanyaya dönüştü.
Taşı “Baklava81” koduyla etiketleyerek gerçek vakitli ve gerilla pazarlama ögelerini bir ortaya getiren Yemeksepeti, bu fırsatı kıymetlendirerek indirim kuponu da ekledi ve böylelikle performans pazarlamasını da işin içine katmış oldu. Bu süratli ve yaratıcı entegrasyon, 20.000 kuponun iki gün içinde tükenmesi ve milyonlarca bireye ulaşılmasını sağladı. Projeye Twitter’da başlanıp, Instagram ve TikTok’ta da devam edilerek tesir alanı genişletildi. Yaratıcı ve süratli adımlar sayesinde, baklava siparişlerinde iki günde yüzde 200’ü aşkın bir artış yaşandı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
MAGAZİN
07 Aralık 2025SPOR
07 Aralık 2025SAĞLIK
07 Aralık 2025SAĞLIK
07 Aralık 2025EĞİTİM
07 Aralık 2025TEKNOLOJİ
07 Aralık 2025EKONOMİ
07 Aralık 2025
1
Sağlık Çalışanlarına Adanan Anıt Park Hizmete Açıldı
64255 kez okundu
2
Eğitim-Bir-Sen Çanakkale Turu Düzenledi
59051 kez okundu
3
Eğitim-Bir-Sen Kudüs Turu Düzenledi
6800 kez okundu
4
Büyükşehir Yol Bakım Timi her yere yetişiyor
2142 kez okundu
5
Büyükşehir 12 ilçede durakları yeniliyor
2133 kez okundu