184 farklı lokasyonda bulunan merkezlerde, karekod teknolojisini kullanarak QR Anket çalışması başlatan CK Güç, müşterilerinin tecrübelerini ölçerken elde edilen bilgilerle sıkıntılı alanları düzgünleştirip, hizmetlerini müşterilerin beklenti ve isteklerine nazaran şekillendiriyor.
Teknolojiye yaptığı yatırımlarla elektrik kesiminde hizmet kalitesini çok daha üste taşıyan CK Güç, yeni bir projeye imza atarak “QR Anket” uygulamasını başlattı. Nisan ayından itibaren tüm merkezlerde devreye giren QR Anket ile tüketiciler aldıkları hizmeti puanlarken talep ve beklentilerini çok kolay bir halde şirkete ulaştırabiliyor.
CK Enerji’nin 184 farklı lokasyondaki merkezinde kolay kolay görülebilen noktalara asılan karekodlu posterleri akıllı telefonları aracılığı ile okutan tüketiciler, “Hangi süreç için bu ünitesi ziyaret ettiği, sürecin kolay mı sıkıntı mu gerçekleştiği, aldığı hizmetten mutlu olup olmadığı” üzere soruları içeren ankete katılarak süratle geri bildirimde bulunabiliyor. Bu sırada sorun bildiren tüketicilere tıpkı gün içinde dönüş yapılırken, 48 saatten daha kısa bir müddette tahlil üretiliyor.
“QR SÜRATLİ VE KULLANICI DOSTU BİR GERİ BİLDİRİM İMKÂNI SUNUYOR”
Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmak ve gereksinimlerine daha süratli karşılık verebilmek için kullanıcı dostu bir uygulamayı devreye aldıklarını söyleyen CK Güç Regülasyon Stratejileri ve Müşteri Bağlantısı Küme Yöneticisi Fidan Öztürk, “Bu uygulama ile müşteri tecrübesini daha uygun anlayabilmeyi hedefliyoruz. Geri bildirimler sonucunda süreçleri düzgünleştirmek ve bilgiye dayalı müşteri tecrübesini olumlu tarafta artırmaya yönelik adımlar atıyoruz. Müşterilerimiz karekod ile birkaç adımda ankete erişebiliyor, tecrübelerini ve hizmet kalitesi ile ilgili beklentilerini paylaşabiliyor” dedi.
HEDEF MÜŞTERİ MEMENUNİYETİNİ EN ÜST DÜZEYE ULAŞTIRMAK
CK Enerji’nin memnuniyet oranlarını arttırmak ismine farklı projeleri de yürüttüğüne dikkat çeken Fidan Öztürk, “Bu uygulama ile hizmet noktalarında süreç yapan müşterilerimizin tecrübelerini gözlemlerken, elde ettiğimiz datalarla neyi daha âlâ yapabileceğimizi anlamayı ve hizmetlerimizi müşterilerimizin beklenti ve isteklerine nazaran şekillendirmeyi hedefliyoruz. Müşteri geri bildirimlerini önemsiyor ve bu bilgileri hizmet kalitesini daima geliştirmek ve müşteri tecrübesini en yeterli düzeye çıkarmak için kullanıyoruz” değerlendirmesinde bulundu.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
MAGAZİN
15 Kasım 2025SPOR
15 Kasım 2025SAĞLIK
15 Kasım 2025SAĞLIK
15 Kasım 2025EĞİTİM
15 Kasım 2025TEKNOLOJİ
15 Kasım 2025EKONOMİ
15 Kasım 2025
1
Spor dünyasında gerçekleşen 10 siber saldırı
61725 kez okundu
2
Teknoloji Bağımlılığını Yaratıcılığa Çevirdiler
61718 kez okundu
3
TEDAŞ Genel Müdürlüğü Tarafından Geliştirilen: Elektrik Arıza İhbar Uygulaması Kullanıma Sunuldu
1771 kez okundu
4
Süper Lig TOTS FIFA 23’te!
1001 kez okundu
5
Bayramı Değerlendirmek İçin En İyi Aksiyon RPG Oyunları
831 kez okundu