| BIGO Ads, Yandex Ads monetizasyon servislerine dahil olan 13. ağ oldu
Yandex Ads, BIGO Ads ile iş birliği muahedesi imzaladı. Dünya çapında 150’den fazla ülke ve bölgede faaliyet gösteren BIGO Ads, Orta Doğu, Güney Asya, Güneydoğu Asya ve Rusya’daki kullanıcılara odaklanıyor.
Yandex Ads, reklam teknolojisi kesiminde önde gelen bir oyuncu olarak, kapsamlı ağlarını Yandex’in taşınabilir aracılık ve Easy Monetization hizmetlerine dahil ediyor. Bu iş birliği ile BIGO Ads, Yandex Ads’in güçlü reklam ekosistemi içinde 13. ağ olarak yerini aldı.
Dünya genelinde 150’den fazla ülke ve bölgede faaliyet gösteren tanınmış reklam ağı BIGO Orta Doğu, Güney Asya, Güneydoğu Asya ve Rusya üzere ana pazarlara odaklanıyor. BIGO Ads yayıncılara ve reklamverenlere geniş bir platform sunarak kitleleriyle etkileşime geçme ve gelir elde etme fırsatı sunuyor.
Yandex’in Easy Monetization hizmeti, farklı reklam ağları aracılığıyla gelirlerini en üst seviyeye çıkarmak isteyen yayıncılar oyunun kurallarını değiştiriyor. Bu hizmet, yayıncının uygulamasına SDK entegrasyonu için adım adım rehberlik sağlayarak, tüm bağlı ağlar için reklam ünitelerini yapılandırıyor ve tek bir aracı sistemi kurarak uygulama yahut oyundan gelir elde etmeyi kolaylaştırıyor ve sadeleştiriyor. Ayrıyeten bu hizmet kapsamında Yandex Easy Monetization uzmanları, daima olarak verimliliği izliyor ve gerekli ayarlamaları yapar, monetizasyon sürecini optimize eder.
Kolay Monetizasyon’un en dikkat çeken özelliklerinden biri, tüm reklam ağlarından akan gelirin tek bir aylık ödeme haline getirilmesi. Böylelikle yayıncılar ferdi ağ ödemelerini yönetmekten kurtulur. Ayrıyeten bu sayede yayıncının çıkarını kendi hesabına aktarması için gerekli olan minimum kar eşiklerine ulaşma zaruriliği ortadan kalkar. Bu hizmet karşılığında yayıncılar, reklam gelirleri üzerinden komite öderler. Bu da Easy Monetization uzmanlarının yayıncının yararlarını en üst seviyeye çıkarmaya tam olarak odaklanmasını sağlar. Yayıncı komite kesildikten sonra net meblağı alır.
Ayrıca Easy Monetization, yayıncılar için tüm bağlı reklam ağlarına erişim sağlayan tek bir hesap ve kapsamlı istatistikler sunar. Böylelikle reklam ilgileri ve ağlarla mukaveleleri yönetmeyi yayıncılar için kolaylaştırır. Yandex’in In-App Bidding ve kendi öğrenen Smart Waterfall üzere son teknolojileri, yayıncıların bağlı ağlardan en karlı reklamları almasını sağlar.
In-App Bidding, reklam yayıncılarının gerçek vakitli olarak reklam ağlarından gerçek teklifler almasını sağlayan bir teklif sistemi sunar, geliri ve kullanıcı tecrübesini optimize eder. Smart Waterfall, Taşınabilir Meditasyon’da kullanılan makine öğrenme tabanlı bir teknolojidir ve en yüksek teklif yapan reklam ağını varsayım eder, monetizasyon sürecinin verimliliğini artırır. BIGO Ads ‘in Yandex Ads ağına entegre olmasıyla birlikte yayıncılar, Easy Monetization aracılığıyla daha geniş bir kitleye erişebilecek ve daha yüksek gelir elde edebilecekler.
|
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
MAGAZİN
13 Aralık 2025SPOR
13 Aralık 2025SAĞLIK
13 Aralık 2025SAĞLIK
13 Aralık 2025EĞİTİM
13 Aralık 2025TEKNOLOJİ
13 Aralık 2025EKONOMİ
13 Aralık 2025
1
Spor dünyasında gerçekleşen 10 siber saldırı
66339 kez okundu
2
Teknoloji Bağımlılığını Yaratıcılığa Çevirdiler
66045 kez okundu
3
TEDAŞ Genel Müdürlüğü Tarafından Geliştirilen: Elektrik Arıza İhbar Uygulaması Kullanıma Sunuldu
1797 kez okundu
4
Süper Lig TOTS FIFA 23’te!
1017 kez okundu
5
Bayramı Değerlendirmek İçin En İyi Aksiyon RPG Oyunları
843 kez okundu