Ürünlerin çeşitliliği ve kalitesi ile dünyanın birçok ülkesinde ilgiyle karşılanan Hefa Group; yarım asırlık geçmişi ve her geçen yıl bünyesine kattığı ülkeler ile ihracattaki gücünü sürdürülebilir kılıyor.
‘Fast and First Quality: Süratli ve Üstün Kalite’ sloganıyla dünyaya açılan, dalda 69 yıllık dokuma ve yapay deri mazisine sahip olan Hefa Group; 2 üretim tesisinde toplam 32.500 m² kapalı alanı ile faaliyetlerini sürdürüyor, yurt dışı pazarında yerini sağlamlaştırıyor.
‘En değer verdiğimiz pazar yeri Amerika’
Yakın vakitte gerçekleşen Meksika B2B görüşmelerine katılan, 11-15 Mart tarihlerinde ise ‘I Of The World (IOW) Amerika B2B görüşmelerine katılacağını bildiren Hefa Group İdare Heyeti Lider Yardımcısı Murat Şahinler: ‘Her geçen yıl farklı ülkeleri de dahil ederek ihracat gücümüzü arttırıyoruz. İhracat stratejimiz, geniş bir coğrafyaya odaklanmaktadır. Ana ihracat pazarlarımız; Amerika, İngiltere, Azerbaycan, İtalya, Polonya, Yunanistan, İspanya, Rusya, Tayland, Kolombiya, Almanya, İsrail, Libya ve Tunus. Bu bölgelerdeki müşterilere, farklı kesimlerde kullanmak üzere kumaş ve yapay deri eserlerimizi ihraç ediyoruz.
En değer verdiğimiz pazar yeri ise Amerika. Rusya ve Doğu Avrupa ülkeleri de bu sırayı takip ediyor. Fakat, yalnızca bu pazarlarda değil, birebir vakitte yeni pazarlara açılmayı da hedefliyoruz. Bu yeni pazarlara açılma sürecinde, stratejik bir planlama ile mahallî taleplere uygun eser ve hizmetlerimizi sunarak muvaffakiyet elde etmek ana maksadımız.
Tekstil kesimine yatırımlar devam ediyor!
Murat Şahinler: ‘Şirketin dokuma kesimindeki yatırımları ve ihracat maksatları de gelecek için umut verici görünüyor. Şahinler Ailesi’nin başarısı, Türkiye’deki girişimciliğin gücünü ve potansiyelini bir sefer daha gösteriyor. İhracat pazarlarımızı genişletmek ve güçlendirmek için çeşitli stratejiler izliyoruz. Bu stratejiler; gaye pazarlardaki talepleri ve eğilimleri tahlil etmek için etkin pazar araştırmaları yürütmek, memleketler arası ticaret fuarlarına katılarak yeni iş kontakları kurmak, mahallî acenteler yahut distribütörlerle iş birliği yaparak lokal pazara ulaşımı güçlendirmek üzere değerli adımları içeriyor. Ayrıyeten, eser yelpazemizi daima geliştirerek ve güzelleştirerek rekabet avantajımızı artırmaya çalışıyoruz.
Döviz kurlarındaki ve enflasyondaki artışlar, ihracat faaliyetlerimizi etkileyebiliyor. Bu nedenle, oluşabilecek riskleri yönetme stratejileri ile finansal planlamamızı bu çeşit belirsizliklere karşı güçlendiriyoruz. Döviz kurlarındaki artışlar ile başa çıkabilmek için fiyatlandırma stratejilerimizi gözden geçiriyor ve maliyet etkinliğimizi korumak ismine daima iyileştirmeler yapmaya odaklanıyoruz. Enflasyon artışları ile başa çıkmak için verimliliği artırıyor, maliyetleri denetim altında tutarak dirençli bir yapı oluşturuyoruz. ‘sözlerine yer verdi.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
MAGAZİN
14 Kasım 2025SPOR
14 Kasım 2025SAĞLIK
14 Kasım 2025SAĞLIK
14 Kasım 2025EĞİTİM
14 Kasım 2025TEKNOLOJİ
14 Kasım 2025EKONOMİ
14 Kasım 2025
1
Ekonomik büyüme ve sürdürülebilir kalkınma için Kadın-Erkek istihdam oranı eşitlenmeli
63934 kez okundu
2
TÜGEM Başkanı Hakan Akdoğan açıkladı: dolardaki artış konut fiyatlarını artırabilir
1832 kez okundu
3
Mobilya ihracatçıları rekabetçiliğini korumak istiyor
1686 kez okundu
4
Ulusal Eğitim İstatistikleri, 2022
1679 kez okundu
5
Rusya Nükleer Santrallerin İşletilmesi Araştırma Enstitüsü, Akkuyu NGS’ye Analitik Simülatör Gönderdi
1286 kez okundu