İzmir Büyükşehir Belediyesi İZSU Genel Müdürlüğü, bayram tatilinde muhtemel talep ve şikâyetleri karşılıksız bırakmamak maksadıyla hazırlıklarını tamamladı.
İZSU Genel Müdürlüğü Kurban Bayramı’nda hem kent genelinde su ve atık su hizmetlerinin aksamaması hem de şikâyet ve taleplere karşılık verebilmek için gerekli önlemleri aldı. İZSU yetkilileri, yaşanabilecek problemlere süratle müdahale etmek ismine grupların tatil müddetince de misyon başında olacağını tabir etti.
Alınan önlemler çerçevesinde, su ve atık su hizmetlerine yönelik talep ve şikayetlerini bildirmek isteyen vatandaşlar bayram tatili boyunca 185 Davet Merkezi’ne ulaşabilecekler. Yapılacak bildirimler doğrultusunda hareket edecek İZSU teknik takımları ise bayram tatili müddetince vazife başında olacak.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
MAGAZİN
04 Mayıs 2025SPOR
04 Mayıs 2025SAĞLIK
04 Mayıs 2025SAĞLIK
04 Mayıs 2025EĞİTİM
04 Mayıs 2025TEKNOLOJİ
04 Mayıs 2025EKONOMİ
04 Mayıs 2025