İzmir Büyükşehir Belediyesi İZSU Genel Müdürlüğü, bayram tatilinde muhtemel talep ve şikâyetleri karşılıksız bırakmamak maksadıyla hazırlıklarını tamamladı.
İZSU Genel Müdürlüğü Kurban Bayramı’nda hem kent genelinde su ve atık su hizmetlerinin aksamaması hem de şikâyet ve taleplere karşılık verebilmek için gerekli önlemleri aldı. İZSU yetkilileri, yaşanabilecek problemlere süratle müdahale etmek ismine grupların tatil müddetince de misyon başında olacağını tabir etti.
Alınan önlemler çerçevesinde, su ve atık su hizmetlerine yönelik talep ve şikayetlerini bildirmek isteyen vatandaşlar bayram tatili boyunca 185 Davet Merkezi’ne ulaşabilecekler. Yapılacak bildirimler doğrultusunda hareket edecek İZSU teknik takımları ise bayram tatili müddetince vazife başında olacak.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
MAGAZİN
12 Kasım 2025SPOR
12 Kasım 2025SAĞLIK
12 Kasım 2025SAĞLIK
12 Kasım 2025EĞİTİM
12 Kasım 2025TEKNOLOJİ
12 Kasım 2025EKONOMİ
12 Kasım 2025
1
Sağlık Çalışanlarına Adanan Anıt Park Hizmete Açıldı
61633 kez okundu
2
Eğitim-Bir-Sen Çanakkale Turu Düzenledi
55093 kez okundu
3
Eğitim-Bir-Sen Kudüs Turu Düzenledi
6792 kez okundu
4
Büyükşehir Yol Bakım Timi her yere yetişiyor
2132 kez okundu
5
Büyükşehir 12 ilçede durakları yeniliyor
2122 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.