Uzun yıllardır besin kategorisinde çeşitli markalara liderlik eden İdil Ziyaoğlu Alpaslan, Lipton Türkiye Pazarlama Yöneticisi olarak vazife yapmaya başladı.
Küresel besin markalarında yaklaşık 15 yıllık pazarlama tecrübesine sahip olan İdil Ziyaoğlu Alpaslan, Lipton Türkiye Pazarlama Yöneticisi olarak atandı.
Yıldız Teknik Üniversitesi İşletme Kısmı İktisadi ve İdari Bilimler Fakülte Birincisi olarak mezun olan İdil Ziyaoğlu Alpaslan, lisans tahsilinin akabinde Boğaziçi Üniversitesi Memleketler arası Ticaret İdaresi alanında yüksek lisansını tamamladı. Perfetti van Melle bünyesinde Mentos ve Vivident marka gruplarıyla lokal ve küresel rollerde birçok kampanya yönetti. Unilever’de Knorr markasının tekrar pozisyonlandırılması çalışmaları çerçevesinde sürdürülebilirlik ajandası dahil olmak üzere Knorr Çabuk Noodle ve Knorr Baharat lansmanlarını yönetti. Dondurma kategorisinde ise premium mesken içi tüketim ve açık dondurma markalarına liderlik ederken, Carte d’Or markasının trendlere taraf veren Carte d’Or Barista ve Carte d’Or İsviçre Çikolatası lansmanlarına imza attı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
MAGAZİN
14 Kasım 2025SPOR
14 Kasım 2025SAĞLIK
14 Kasım 2025SAĞLIK
14 Kasım 2025EĞİTİM
14 Kasım 2025TEKNOLOJİ
14 Kasım 2025EKONOMİ
14 Kasım 2025
1
Ekonomik büyüme ve sürdürülebilir kalkınma için Kadın-Erkek istihdam oranı eşitlenmeli
63914 kez okundu
2
TÜGEM Başkanı Hakan Akdoğan açıkladı: dolardaki artış konut fiyatlarını artırabilir
1832 kez okundu
3
Mobilya ihracatçıları rekabetçiliğini korumak istiyor
1686 kez okundu
4
Ulusal Eğitim İstatistikleri, 2022
1679 kez okundu
5
Rusya Nükleer Santrallerin İşletilmesi Araştırma Enstitüsü, Akkuyu NGS’ye Analitik Simülatör Gönderdi
1286 kez okundu