Çoklu kanal stratejisi çerçevesinde mağaza yatırımlarını sürdüren Teknosa, Kahramanmaraş Piazza AVM’de yenilediği mağazasını tüketicilerin beğenisine sundu.
Türkiye teknoloji perakendeciliğinin ve e-ticaretin öncü markası Teknosa, yeni mağazalar açmaya ve mevcut mağazalarını yenileyip büyütmeye devam ediyor. Teknosa son olarak Kahramanmaraş Piazza AVM’deki mağazasını yenileyerek, beyaz eşya dahil binlerce eseri avantajlı fiyatlar ve katma bedelli hizmetlerle tüketicilerin ilgisine sunmaya başladı. Müşteri beklenti ve gereksinimlerine nazaran güncellenen konsepti ile metrekare olarak büyütülen mağaza, yenilen yüzüyle telekomdan bilgi teknolojilerine, tüketici elektroniğinden küçük mesken aletlerine ve aksesuarlara en çok muhtaçlık duyulan teknoloji eserleri teknolojiseverlerle buluşturuyor.
Türkiye’nin en yaygın mağaza ağına sahip teknoloji perakende şirketi Teknosa, Türkiye’nin 64 vilayetinde 190’a yakın satış noktası ve online kanallarıyla tüketicilere hizmet sunuyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
MAGAZİN
10 Kasım 2025SPOR
10 Kasım 2025SAĞLIK
10 Kasım 2025SAĞLIK
10 Kasım 2025EĞİTİM
10 Kasım 2025TEKNOLOJİ
10 Kasım 2025EKONOMİ
10 Kasım 2025
1
Ekonomik büyüme ve sürdürülebilir kalkınma için Kadın-Erkek istihdam oranı eşitlenmeli
63182 kez okundu
2
TÜGEM Başkanı Hakan Akdoğan açıkladı: dolardaki artış konut fiyatlarını artırabilir
1827 kez okundu
3
Mobilya ihracatçıları rekabetçiliğini korumak istiyor
1680 kez okundu
4
Ulusal Eğitim İstatistikleri, 2022
1674 kez okundu
5
Rusya Nükleer Santrallerin İşletilmesi Araştırma Enstitüsü, Akkuyu NGS’ye Analitik Simülatör Gönderdi
1281 kez okundu