Uluslararası marka kıymetlendirme kuruluşu Brand Finance, “Türkiye’nin En Pahalı Markaları” araştırmasının 2023 sonuçlarını açıkladı. Vestel, 927 milyon dolarlık bedeliyle sıralamada birinci 3’te yer aldı.
Vestel, marka pahasındaki istikrarlı yükselişini sürdürüyor. Milletlerarası marka kıymetlendirme kuruluşu Brand Finance’ın Türkiye’nin En Bedelli Markaları Araştırması’nın 2023 sonuçlarına nazaran Vestel’in marka pahası 927 milyon dolar olarak açıklandı. Geçen yıl sıralamada 7 basamak birden yükselme başarısı göstererek birinci 5’te yer alan marka, bu yıl listedeki yerini 3’e taşıdı. Geçen yıl 720 milyon dolar olarak açıklanan marka pahası, yüzde 28 artışla 927 milyon dolara ulaştı.
Küresel ölçekte teknoloji şirketi olma vizyonu ile faaliyetlerini sürdüren Vestel, eserlerini dünyanın 158 ülkesine ulaştırarak Türkiye için bedel yaratıyor. Ar-Ge ve inovasyona dayalı teknoloji üretimiyle kesiminde dijital dönüşüme öncülük eden marka, eser ve hizmetleriyle marka kıymetini yükseltmeye devam ediyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
MAGAZİN
12 Kasım 2025SPOR
12 Kasım 2025SAĞLIK
12 Kasım 2025SAĞLIK
12 Kasım 2025EĞİTİM
12 Kasım 2025TEKNOLOJİ
12 Kasım 2025EKONOMİ
12 Kasım 2025
1
Ekonomik büyüme ve sürdürülebilir kalkınma için Kadın-Erkek istihdam oranı eşitlenmeli
63607 kez okundu
2
TÜGEM Başkanı Hakan Akdoğan açıkladı: dolardaki artış konut fiyatlarını artırabilir
1829 kez okundu
3
Mobilya ihracatçıları rekabetçiliğini korumak istiyor
1684 kez okundu
4
Ulusal Eğitim İstatistikleri, 2022
1676 kez okundu
5
Rusya Nükleer Santrallerin İşletilmesi Araştırma Enstitüsü, Akkuyu NGS’ye Analitik Simülatör Gönderdi
1284 kez okundu